Bart's Inner Child
S5, E7: Homer buys a trampoline that injures many of the neighborhood children. To avoid future impulsive behavior on Homer's part, Marge orders a videotape to help them communicate better. Brad Goodman, the tape's host, comes to Springfield and recommends the townspeople should all get in touch with their inner child, like Bart -- with disastrous results.