Basic Instinct
S1, E2: An Army veteran, an ultra-marathoner, and a world record weightlifter face the biggest battles of their lives as they take on Bart, Honey Bump, and Tank in challenges of strength, speed, and strategy, but it's the underdog who shocks Bear Mountain.