Batter Up
S3, E7: Cedar Cove's annual charity baseball game approaches - and promises to pit the town's most unlikely rivals against each other. Olivia and Jack have agreed to work on strengthening their relationship but when Paul welcomes his sister Liz to town, he finds she is eager to get acquainted with the beautiful judge who has caught her brother's attention. Convinced Paul has real feelings for Olivia, Liz pries into his new life, adding more friction to the already tense stalemate between Paul and Jack.