Battle at the Binary Stars
Сезон 1, серия 2: Face to face with Klingon vessels, the U.S.S. Shenzhou prepares for the possibility of war if negotiations fail. Amidst the turmoil, Burnham looks back to her Vulcan upbringing for guidance. Starring Sonequa Martin-Green, Michelle Yeoh, Doug Jones.