Battle of the Crocs
S1, E3: Wildlife zoologist Jack Randall travels into Australia’s untamed Northern Territory to the battle between two species of deadly crocodiles where the massive saltwater crocs are overrunning their smaller freshwater cousins. Jack helps local experts and scientists catch and track these living dinosaurs in the hopes of maintaining nature’s balance.