Battling the Kitchens
S1, E1: The teams arrive in Gulf Shores, Alabama, and size up their competition. After meeting mentors Ty, Alison and Taniya, the competitors hit the ground running with their first challenge in the kitchen for HGTV's Mike Holmes and Mina Starsiak Hawk to judge.