Battling the Trust
S1, E1: At the dawn of the 20th Century immigrant entrepreneur Carl Laemmle looks to cash in on America’s growing fascination with moving pictures. But as he starts to build an industry he comes up against a powerful cartel headed by Thomas Edison.