We Got This Be Careful What You Wish For
S1, E6: On the run to reunite with his family in Georgia, USA, George thinks he is safe. In Sweden, Alex, Björn, Eva and Norberg help Ralf and the Palme group connect all the dots, but there is one important connection missing. Turning the tables on the threat, George and Sofia find the missing connection.