Be My Valentine, Pts. 1 & 2
시즌 7, 에피소드 12: After Grandpa explains what Valentine's Day means to the babies, and Angelica shoots Spike with Cupid's arrow, the babies decide they have to find Spike a Valentine, and it's Fluffy.