Be My Valentine
S1, E4: The day before Valentine's Day, the Literature Club is holding no activities. While Haruhi drags Kyon around for her own activities, Yuki makes a Valentine gift to give to Kyon with Ryoko's help. But can she muster the courage to actually give it to him?