Be Nice
Сезон 3, серия 23: When Ray babysits for the kids at the park and Debra sees how sweet and helpful he is towards the other mothers, she demands to know why she does not receive the same treatment. Ray, on the other hand, wants to know why Debra is always so critical of him.