Beagle Mania
시즌 4, 에피소드 12: Cesar works with Jennifer Lee Pryor, wife of late comedian Richard Pryor to restore peace between her four dogs and the foster dogs she hosts. Can Cesar help Jennifer become a pack leader? A 6-year-old beagle has a severe aggression problem.