Bear Necessities
S1, E6: The Wildlife SOS team helped end bear dancing in India, rescuing 628 bears from this cruel and illegal trade. The medical team uses laser massage technology to help a bear that had a brain hemorrhage, and the rapid response team also rushes to rescue an injured antelope. Finally, a baby monkey is found abandoned in a cardboard box next to the highway.