Bears On a Plane
시즌 7, 에피소드 3: Two bear cubs recovering from a harrowing experience need Dr. Oakley’s expertise as they embark on a long journey to a new home. Additionally, a cat’s extreme mouth ulcers cause worry for its owner, but Dr. Oakley knows just what to do.