Beater Boot Camp
S1, E5: Tanner, Adam and Rutledge head to Detroit to choose their favorite old GM cars and put them through a series of crazy challenges to decide which one should be brought back into production. Skateboard legend and game designer Tony Hawk gets on the Top Gear test track.