Beating the System
S5, E20: Brenda (guest star Sara Rue) takes a pregnancy test to find out if she is pregnant with Jeff (Patrick Warburton) and Audrey’s (Megyn Price) baby. Timmy (Adhir Kalyan) and Russell (David Spade) give unsolicited advice to Jennifer (Bianca Kajlich), who is planning her wedding.