S1, E3: In Tennessee, Tony and Harvey chase down Randy, who has multiple baby mamas. In North Carolina, John and Kay apprehend Brittany, who wants to work with babies someday. In Minnesota, Reggie and Garrett bring in Kenny, who’s wanted on a gun charge.