시즌 1, 에피소드 1: Multi-platinum Music Icon Lizzo is in search of her next group of BIG GRRRL dancers as she heads into her 2022 tour. 13 hopefuls arrive in Hollywood, CA, but only ten will make it into the Big Grrrls house to train with Lizzo's team and audition for a chance to take center stage with the musical legend herself.