Beebo the God of War
Сезон 3, серия 9: Rattled by recent events, the Legends dive into work, which finds them investigating an Anachronism in a Viking settlement in the New World. The Legends realize that the Norsemen are worshipping an artifact as their god and are surprised by the artifact’s origin. For the first time, Sara is worried that they might need back up when Damien Darhk (recurring guest star NEAL McDONOUGH) shows up. Meanwhile, Jax finds a loophole that could potentially change history, but is it a risk he is willing to take?