Beef Baloney Dan and a Sarcastic No
S7, E17: Bonnie suspects that Adam’s sponsor, Sam (guest star COURTNEY THORNE-SMITH) has an ulterior motive. And Christy is caught in the middle when Tammy plays hard to get with Chef Rudy.