BeeWare
Сезон 1, серия 3: The station is abuzz as Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) are called to a case where an innocent flash mob results in a gruesome homicide. As Nick delves further into the investigation, he learns more about his unique family history, and finds himself at odds when he and Hank are assigned to protect a dark character from his recent past. Bitsie Tulloch, Silas Weir Mitchell, Sasha Roiz and Reggie Lee also star.