Before and After
S1, E2: Growing pains within Major Crimes become apparent as the division works to obtain justice in a brutal homicide that turns out to be more complicated than expected. Raydor struggles to gain the respect of her colleagues while also trying to supervise Rusty 24/7. The changes within the department may become more than Provenza can accept.