Before Free Solo
S1, E1: Alex Honnold became the world’s most famous alpinist when he climbed Yosemite’s granite wall without a rope. But how did Alex prepare to do the impossible? He and his friend Tommy Caldwell went to Morocco and pushed their limits on equally huge walls, culminating with Alex’s ropeless climb up the hardest route. This is Alex’s tireless, grinding process to transform a dream into reality.