Before Heads Roll
S1, E3: When Joanna Coles finally hands over control of the magazine to new Editor-in-Chief, Michele Promaulayko, the fate of Joanna's core staff is in jeopardy. Meanwhile, an epic clash over a guest list for an exclusive party causes a divide in the Cosmo office, and Diandra distracts herself from Evan by flirting with another man.