Before the Parade Passes By
S2, E17: Melanie tries to convince Derwin to attend a victory parade for the Sabers. Meanwhile, Jason is upset that he hasn't received a contract. Gabrielle Dennis Hosea Sanchez, Wendy Raquel Robinson and Brittany Daniel also star.