Begin the Begin
Сезон 2, серия 1: After returning from a mission in Sri Lanka with Ben, Annie is assigned as the new handler for Nadia Levandi, a professional tennis player from Estonia and long-term CIA asset. But when Nadia tells the CIA to leave her alone, Annie begins to worry that Nadia is really trying to tell her that she's in danger.