Begin to Begin & Three Bite Rule
Сезон 1, серия 2: BEGIN TO BEGIN: Pete has trouble creating a new song for the band to play, and needs help from his friends and family. 3 BIT RULE: While preparing a dish to bring to school, Pete helps Grumpy embrace the 3 bite rule to try new thigs.