Behind a Great Man
S1, E3: It's Lupita's turn to take them back to a distant past and unveil the hidden story of her life. As the others attempt to piece together past events and understand their own experiences, emotions run high, leading to a heated confrontation. And just when things seem like they couldn't get worse, Lupita confesses another truth that leaves Daniela completely frozen.