Behind the Backstabbing
S1, E6: Wyclef Jean asks K.Foxx to star in his latest music video. Kim deals with the Viv and Steph Lova aftermath and becomes the subject of some ratchet gossip. Meanwhile, Drama chases an exclusive interview with Star, but will he give her the scoop she needs?