Behind the Red Door
S2, E6: A dangerous Naval officer becomes the key to Philip and Elizabeth’s mission as well as a potential threat to their family's safety. Lucia, a Sandinista intelligence officer working with the Jennings, is tasked with getting Elizabeth access to Capitol Hill. Stan struggles with the potential costs of protecting Nina.