Being Joey Carmichael
S4, E15: Allison has dreams that help Scanlon in his search to find out who killed a wealthy local drug dealer. Allison and Scanlon are dumbfounded when Allison's dreams lead them to a severely impaired man with a bullet stuck in his brain.