The Other Side Bekevar: "That Wasn't Me"
S1, E1: A young caretaker at Bekevar Presbyterian Church in Kipling, Sask., claims he encountered a ghostly visitor in the premiere of this reality series about a team of paranormal investigators who travel throughout Canada.