Believe Me, I'm Lying
第 7 季,第 4 集: Nathan's scandal becomes public. Brooke's fashion show brings an unexpected responsibility for Millicent. Haley convinces Quinn to talk to her estranged husband, David (recurring guest star Scott Holroyd - Dirty Sexy Money). Meanwhile, Mouth makes a decision that could threaten his career.