Belize Breakdown
S8, E6: On this fan episode of Naked and Afraid, pro surfer Anastasia Ashley, and YouTuber Cory Williams take their shot at surviving Naked and Afraid. Do they have what it takes to survive completely unplugged from civilization in the jungles of Belize?