Сезон 1, серия 5: Anil is saved from committing a mistake in the nick of time, but it might be too late for Shanaya, who in a desperate bid to bury her secret, looks for solutions on the Internet. Tejal Patel becomes the focus of attention at her institute, while Shashank Batra decides to extend his winning streak against RJ Institute. Jindal and Binny work together to plan the biggest heist the city has ever seen.