Belle Femme
S1, E9: Nucky is forced to readjust his political alliances with a Democratic mayoral candidate promising to wipe out corruption. Jimmy returns from Chicago to deal with the D'Alessio gang, which has allied with Rothstein to import European scotch through Atlantic City, but is arrested by Agent Van Alden for the massacre in the woods. Margaret intercedes with Nucky on Madame Jeunet's behalf, while Angela finds her romantic and artistic ambitions halted by Jimmy's return.