Belly of the Beast
S1, E8: INFILTRATING THE COURT — A series of cryptic clues leads Turner (Oscar Morgan) and Duela (Olivia Rose Keegan) to one of The Court’s secret meetings. Meanwhile, Stephanie (Anna Lore) learns her mom’s addiction is worse than she thought and turns to her father Arthur (guest star Ethan Embry) for help. Finally, a lapse in time leads Harvey (Misha Collins) to a startling discovery. Navia Robinson, Fallon Smythe and Tyler DiChiara also star.