Belly of the Beast
S2, E5: After the horrific murder of a Lying-In Hospital employee, the team are now hot on the heels of the murderer. Sara enlists the help of Joanna to tail their prime suspect. Sara, Kreizler and Moore try and put the pieces together, but they find that not even Sara’s office is out of the killer’s reach.