Below the Belt
S2, E10: As a therapist gets Johnson (Lizzy Caplan) to reveal the details of her relationship with Masters (Michael Sheen), Betty’s (Annaleigh Ashford) efforts to shore up the clinic’s shaky finances threaten to attract some undesirable tenants. With Masters hires a publicist to put him and the study in the headlines, his increasingly contentious relationship with his brother produces some unexpected results in his battle with impotence.