Below the Belt
시즌 10, 에피소드 8: When NYPD Auxiliary Police Officer Heather Peterson is murdered, the detectives find her diary that details the sexual habits of the police officers at the 15th precinct. These findings cause the detectives to suspect the officers of the 15th precinct had something to do with her death, and the investigation of the cops cause tension between the officers and the detectives.