Ben and Vivian
S1, E9: Ben’s (Matthew Perry) latest one-night stand becomes complicated when he discovers that Vivian (guest star Lizzy Caplan) is Crystal’s new assistant. And as Crystal (Allison Janney) forgets a promise she made to Roman after she fall in love with a 50-year-old BMX rider (guest star Toby Huss), the Sunshine Center mascot’s need for a new office tests the limits of Alonzo’s kindness.