Beneath the Cherry Tree, in a Rain of Petals
Сезон 1, серия 1: After leaving the popular idol group JPX48, Ai Narata starts a new journey into the world of the Kouka Revue, an all-female musical theater troupe. It's there that she meets Sarasa Watanabe, a tall, semi-obnoxious go-getter with lofty dreams.