Benefit of the Doubt
T4, E6: Liam gets offered a modeling job after an agent sees the commercial for his bar, while Annie finds herself starting to fall for an unlikely guy. During a charity talent show event to raise money for an experimental cancer treatment for Raj, Naomi is determined to win the contest in order to show up Austin's out-of-town visitor Sally.