Benny is the Jet
S1, E2: Host Art Camacho interviews Eight-time world champion, Benny "The Jet" Urquidez; one of the most dominating figures in kickboxing history. Considered as one of the founders of karate's new sport, Urquidez amassed over 200 fights and no losses. Host Art Camacho steps into the ring to learn firsthand from "The Jet".