The Streets Don't Lie Berlin to Salzburg
S1, E2: For reasons of health, lack of support or self-confidence, three football players with difficult pasts are given the shot for redemption. Djibril Cissé is in Berlin, Germany to pick one of these players to train at the Red Bull Academy in Salzburg.