Bernard's Birthday
S1, E10: At Bernard’s fabulous Bible-themed birthday party, Ronnie is jealous when Colin flirts with a woman who looks a lot like his ex-wife. Meanwhile, Nichole tries to prevent her mom from discovering that she’s a stripper.