Bertie
시즌 1, 에피소드 6: David Rhodes is a writer. And in anticipation of the sale of the screen rights to his latest novel, the Rhodes family purchases the Milton mansion. Siblings Kate and John fall in love with the home, even when they discover Bertie, a mild mannered ghost haunting the property. But things don't go as expected when the movie deal falls apart. How will the Rhodes family afford the home now?