Besos falsos y verdaderos
S1, E7: Franco reconciles with Mia. Coincidentally Franco and Miguel meet. Trying to hide the fact that Diego is drunk, Mia kisses him. A new anonymous letter appears and Diego believes that Roberta is the author. Roberta kisses Mauro and Pascual discovers them.