Best Boys, Pt. 1
S3, E4: DS Penhaligon attends DS Beck's funeral, to make sure he is really dead and buried. Homeless factory worker Bill Nash is given refuge by his foreman Stuart Grady, but the landlady gets into an argument with Bill, and he murders her.