Best Frenemies
S1, E7: Charley tries to pick up the pieces after his fight with Darion. Kris and Alex’s relationship implodes when he offends her at a work event. Marshana discovers Stefan has been hiding her from his friends and family, while Melanie gives Greg mixed signals on their first date.